Wednesday, March 14, 2012

sombong ke aq ni?

Assalamualaikum..

mesti orang dah lama tak dengar cerita tentang aku n mesti marah ye la tiba2 jer aq hide kan blog aku.... mana tak nya header aku x siap2 dan aq tak tahu nak wat cam ne....lagi pon I'm very busy with my new school.. ok tanpa lengah lagi aisyah nak cerita sikit...bila masuk sekolah baru nie ecah jadi pelik kenapa orang kata aisyah SoMbOnG? I don't know ...setengah nya banyak yang tak nak kawan aku (so ada aku kisah) sebenarnya aku terlalu friendly tapi dah orang x nak kawan gan aku apakan daya... hidup ini harus di teruskan never mind..so aku nak cerita ada seorang budak kat sekolah selalu cakap ( wei kenapa koe dah sombong dah sekarang?) dalam hati "wei koe x de soalan lain ke? cuba ar tanya aq sihat ke? dh mkn ke? " sampai aku dah malas nak dengar soalan yg sama dan membuatku BoSaN .... kepada kwn aq JgN terasa..
I'm feel sorry..
assalmualaikum

No comments:

Post a Comment